کد خبر: 1223039
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
رئیسی در نشست رمضانی با تشکل‌های دانشجویی تأکید کرد
دکتر سید ابراهیم رئیسی در ادامه دیدار‌های رمضانی خود شامگاه جمعه میزبان جمعی از نمایندگان تشکل‌ها، جنبش‌ها و فعالان دانشجویی بود و در فضای صمیمانه پای صحبت‌ها و بیان دغدغه‌های آن‌ها نشست و در ادامه درباره برخی مسائل مطرح شده توضیحاتی داد. 

جوان آنلاین: رئیس‌جمهور برگزاری نشست‌های مختلف از سوی دولتمردان با جامعه دانشجویی کشور را فرصتی مؤثر و مغتنم برای بهره‌گیری از ایده‌ها، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و حتی نقد‌های منصفانه دانشجویان دانست و افزود: بالاترین میزان حضور دولتمردان در دانشگاه‌ها در تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی مربوط به دولت سیزدهم است که نشان از اهمیت جایگاه دانشگاه و دانشجو در این دولت دارد. 
دکتر سید ابراهیم رئیسی در ادامه دیدار‌های رمضانی خود شامگاه جمعه میزبان جمعی از نمایندگان تشکل‌ها، جنبش‌ها و فعالان دانشجویی بود و در فضای صمیمانه پای صحبت‌ها و بیان دغدغه‌های آن‌ها نشست و در ادامه درباره برخی مسائل مطرح شده توضیحاتی داد. 
در این دیدار وزرای علوم و تحقیقات، امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز حضور داشتند و در حوزه مسئولیت خود به سؤالات دانشجویان پاسخ دادند. 
رئیس‌جمهور در این دیدار ابتدا ضمن قدردانی از حضور حماسه‌ساز و بی‌نظیر مردم به‌ویژه جوانان در راهپیمایی روز جهانی قدس در اقصی نقاط کشور به تشریح مواضع قاطعانه و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در دفاع از آرمان فلسطین و قدس شریف پرداخت و گفت: مسئله فلسطین آنچنان‌که از آغازین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی از جمله مسائل اصلی نظام مقدس ما بوده است امروز نیز در دولت منطق قوی راهبرد حمایت از آرمان‌ها و حقوق مردم مظلوم فلسطین به‌ویژه مظلومان غزه با قوت پیگیری شده است. 
رئیس‌جمهور در ادامه افزود: بالاترین میزان حضور دولتمردان در دانشگاه‌ها در تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی مربوط به دولت سیزدهم است که نشان از اهمیت جایگاه دانشگاه و دانشجو در این دولت دارد. رئیسی ضمن استقبال از اعلام آمادگی گروه‌های مختلف دانشجویی برای کمک به دولت، افزود: استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و محافل دانشجویی به‌عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور در دستور کار دولت است و همانطور که اقدامات دولت در همه بخش‌ها مستند به اسناد علمی و پژوهشی است، دولت نهاد دانشگاه را اتاق فکر و پشتوانه علمی و پژوهشی خود می‌داند. 
رئیس‌جمهور با تأکید بر تلاش و اهتمام ویژه دولت به حفظ و ارتقای روزافزون جایگاه مردمی خود، تصریح کرد: دولت به دنبال تقویت نقش و مشارکت مردم در امور اجرایی کشور در سازمان‌ها و وزارتخانه‌های دولتی است. 
رئیسی همچنین با تأکید بر اینکه دولت مردمی هیچ‌گاه رشد و پیشرفت کشور را به بهانه تحریم‌ها، تهدید‌ها و فشار‌ها متوقف نکرده است، تصریح کرد: امروز با توجه به تلاش دشمن برای ناامیدسازی مردم به ویژه نسل جوان ملاک و معیار وطن دوستی و انقلابی بودن، امیدآفرینی در مقابل یأس‌آفرینی است و ما یقین داریم با اتکا به مردم و جوانان باانگیزه، بااراده و حاضر در صحنه خواهیم توانست بر بسیاری از مشکلات غلبه کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار